Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michel Eijsden - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michel Eijsden - WaarBenJij.nu

Door: Michel van Eijsden

Blijf op de hoogte en volg Michel

04 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

Morgen 5 maart vertrek ik naar Thailand, er is een tijdsverschil van 6 uur (later), als het in Nederland twaalf uur in de middag is is het in Thailand 18.00 uur. Ik probeer zoveel mogelijk verslag te doen met bijgevoegde foto's als het tenminste lukt want niet overal is internet en de kwaliteit is ook maar de vraag. Ik kom aan in Bangkok waar ik drie dagen ben daarna begint de rondreis richting noorden. Ik hoop dat het gaat lukken en ik jullie kan voorzien van een mooi reisverslag.

• 04 Maart 2015 - 19:50

Ellis:

Michel een hele goede en mooie reis gewenst.
    Als je de kans ziet ga dan s avonds in Bangkok iets drinken in de siroco bar (als ik t goed schrijf). Deze ligt hoog op n "wolkenkrabber" , mooi uitzicht.
    Geniet ervan en wij lezen hier weer mee!
    Groetjes Ellis en Frank