Bangkok-Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Michel Eijsden - WaarBenJij.nu Bangkok-Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Michel Eijsden - WaarBenJij.nu

Bangkok-Ayutthaya

Door: MvE

Blijf op de hoogte en volg Michel

08 Maart 2015 | Thailand, Ayutthaya

Vanaag hebben wij Bangkok verlaten en reizen in noordelijke richting naar Ayutthaya. Onderweg hebben we een markt bezocht welke op een aktieve spoorlijn gehouden wordt, langs en op de spoorlijn verkopen mensen hun waren, wanneer er een trein moet passeren gaan spullen en dekzeilen aan de kant om de trein langs te laten, kleine lage spullen mogen tussen de rails blijven staan, daar rijdt de trein gewoon overheen, heel speciaal.
Ook hebben we een markt bezocht waar men in en langs diverse kanaaltjes per boot ook waar aanbied, op boten en langs de kant zijn er winkeltjes en kramen waar uiteenlopende produkten verkocht worden.
Uiteraard hebben we ook weer tempels bezocht, zowel huidige en uit het verre verleden. Morgen gaan we nog noordelijker naarde stad Sukhothai.

Michl