Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Michel Eijsden - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Michel Eijsden - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: MvE

Blijf op de hoogte en volg Michel

14 Maart 2015 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag zijn we naar het olifantenkamp geweest in Chiang Dao, dit is een opleidingskamp voor olifanten om het teakhout uit de bossen te slepen en te transporteren, eerst namen de olifanten een bad in de rivier daarna kregen we een demonstratie hoe ze te werk gingen. Later in de week zullen we nog een tocht maken op een olifant.
Hierna bezochten we nog een orchideeen kwekerij met prachtige kleuren en modellen van bloemen, het waren de orchideeen met de lange luchtwortels welke op een heel speciale manier gekweekt worden en een zeer vochte omgeving nodig hebben om te groeien.
Een tempel in Chiang Mai stond ook nog op het programma, en 's avons gingen we nog naar de avondmarkt, ontzettend groot en gezellig met veel eet gelegenheden en live muziek.

Michel

• 14 Maart 2015 - 19:45

Jo,Wlima En Josianne:

Hoi Michel,
    Wat een prachtige foto's zo te zien genieten jullie ervan.
    Groeten van Jo,Wilma en Josianne.