Brussel-Frankfurt-Windhaoek - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Michel Eijsden - WaarBenJij.nu Brussel-Frankfurt-Windhaoek - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Michel Eijsden - WaarBenJij.nu

Brussel-Frankfurt-Windhaoek

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel

09 September 2015 | Namibië, Windhoek

Mijn eerste verslag uit Manibie, we hebben een rustige vluchr gehad naar Windhoek in Namibie.De eerste dag hebben Windhoek bezocht wat niet bijzonder is, in de middag waren we vrij om even bij te komen van de vlucht en te wennen aan het nieuwe land, het weer is prima en in Namibie is het nu voorjaar, we moeten denken aan de 25 tot 30 graden. Detweede dag zijn we meteen doorgereisd naar Okahandia wwar we logeren in een prachtige lodge midden in de natuur. In de middag maken we een wandeling naar de Waterberg waar we op locatie een zonsondergang meemaken onder het genot van een hapje en een drankje.

• 10 September 2015 - 15:04

Jo,Wlima En Josianne:

Geniet er maar goed van,wij zullen jullie zeker volgen.
    De groeten.

• 10 September 2015 - 17:41

Jean-Michel, Veronique, Naud & Loek:

Maak er een mooie reis van en geniet! We gaan het verslag weer volgen en genieten op afstand mee

• 11 September 2015 - 10:46

John Purnot:

Hoi Michel,
    Je bent er weer 'vantussen'. Gelijk heb je!
    Geniet van het mooie Namibië.
    Prettige reis.
    Groeten,
    John en Annemie

• 11 September 2015 - 10:46

John Purnot:

Hoi Michel,
    Je bent er weer 'vantussen'. Gelijk heb je!
    Geniet van het mooie Namibië.
    Prettige reis.
    Groeten,